tiistai 1. syyskuuta 2015

HEI VAAN SYYSKUU

Joidenkin mielestä kevät ja uusivuosi tarkoittaa uuden alkua. Uutta harrastusta, parempia elämäntapoja, laihduttamista, alkoholin käytön vähentämistä, mitä vielä... Mulle uuden alun aika taas on todellakin syksy. Koulu on aina alkanut syksyllä ja voi aloittaa edes jossakin määrin "puhtaalta pöydältä". Sama hyvä tunne on myös tänäkin vuonna! 

Uudet kujeet uudessa koulussa ja uusia huipputyyppejä on tullut tavattua rutkasti! Ja vielä on paljon edessä. Harmittaa kylläkin hieman, että en oo ehtinyt blogiin keskittymään oikein yhtään, vaikka terveellisesti oon syönytkin ja liikkunut paljon koulunalkuriennoista huolimatta. Mun aamupalat on koostuneet pelkästään smoothieista tai ns. smoothie-bowleista, eli oon tehnyt smoothiesta hieman kiinteämpää ja syönyt sitä lisukkeiden kanssa kulhosta lusikalla (toimii). Lenkillä oon käynyt lähes tulkoon joka aamu Ruuanlaittoakaan en ole ehtinyt harrastamaan, sillä viime viikot on olleet aikamoista hullunmyllyä. 

Olen muun muassa:
  • hukannut lompakkoni taivaan tuuliin (mitään järkeenkäypää selitystä hukkumiselle ei ole, sillä epäilen sen edelleen olevan täällä jossain kotona...)
  • Myös yhdet aurinkolasit ovat teillä tietämättömillä...
  • oppinut, että välillä täytyy olla huonoja päiviä, että voi taas olla entistäkin parempia päiviä
  • saanut kihlasomrukseni pois sormesta ensimmäistä kertaa sen sormeeni väkisintunkemisen jälkeen :D

Mutta varmasti viimeistään kun nämä kuuluisat Tampereen yliopiston Smurffiviikot on ohi, ehdin myös kirjoittelemaan tännekin hieman enemmän!

2 kommenttia: