keskiviikko 21. lokakuuta 2015

MAKE THE RIGHT CHOICES

Nyt on kyllä huippufiilis! 

Mistä aloittaisinkaan? 

1. Ensinnäkin oon löytänyt tosta joogasta ihan mahtavan harrastuksen. Harrastus, jonne oikeesti tekee mieli mennä, eikä se tunnu "pakkopullalta". En tunne ollenkaan minkäänlaista pakkoa mennä sinne, sillä siellä ei tarvi suorittaa mitään eikä tarvi näyttää mitä osaa. Ketään ei kiinnosta miten teet liikkeet, mutta mikä huikea fiilis siitä tuleekaan kun pääsee johonkin asanaan hieman syvemmälle ja pidemmälle kuin viime kerralla. Tasapaino paranee kerta kerralta. 
2. Toiseksi sain tänään heti joogaeuforian ympäröimänä kuulla että sain siitä markkinoinnin tentistä vitosen! Parhaan arvosanan mitä voi saada ja uskokaa tai älkää - mun ensimmäinen vitonen koko mun yliopistouralla (siis syksystä 2014 alkaen)!! Jännitin sitä tenttiä ihan erityisen paljon, sillä se oli englanniksi ja markkinointi on mulle erityisen mielenkiintoinen aihealue! Sain vielä oikein erityisesti palautetta esseevastauksistani ja vastaustekniikasta! Vitsi miten hyvä fiilis tuli! Kiitos Sonja!

3. Oon muutenkin huomannut, kuinka mun motivaatio opiskeluun on ihan uudella tasolla sen jälkeen, kun vaihdoin yliopistoa Vaasasta tänne Tampereelle. Varmasti sen takia, että tää on ollut koko ajan se paikka minne haluan ja ajattelin melkein koko viime lukuvuoden ajan, että Vaasa on mulle väliaikainen paikka. Silloin motivaatio ei voi ollakaan ihan kauheen korkeella. Anyway, voin sanoa tehneeni erittäin hyvän ja varmasti oikean päätöksen kun hain uudestaan tänne Tampereelle! 

4. Parasta että meillä alkoi tällä viikolla kaikki uudet kurssit ja oon kaikesta ihan super-innoissani! 

5. Lisäksi mulla on tosi kivoja työjuttuja koulun ohella ja opin kamalasti kaikkea uutta! 

Huh! Paras fiilis! 


2 kommenttia:

  1. Ihanan positiivinen postaus ja onnea ekasta vitosesta! : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista