tiistai 3. marraskuuta 2015

TÄSTÄ TULEE HYVÄ KUUKAUSI

Hyvää marraskuista huomenta ystävät! 

Täällä vetelen isohkoa annostani puolukkasmoothieta cashewpähkinöillä ja paahdetuilla kookoshiutaleilla sekä tietty chiasiemenillä höystettynä. Kahvia unohtamatta! (Postauksen kuvassa tosin maanantaiaamun aamiainen, sillä miksipä ei nauttia maanantaina aamiaiseksi porkkanalettuja?)

Monesti tuntuu että marraskuu on ihmisten inhokkikuukausi. Itse en moista käsitettä edes tunne, sillä mun mielestä jokaisessa kuukaudessa on aina jotain hyvää! Ja marraskuussa nyt etenkin, sillä se on ehdottomasti yks mun lempikuukausista! Siihen on ainakin kaksi syytä: 
  1.  Mun synttärit on kuun puolessa välissä
  2.  Se on juuri ennen ihanaa joulukuuta, ja kaikki jouluiset asiat alkavat enemmän tai vähemmän rymistä kauppoihin ja joulun odotus voi alkaa! Okei, mulla se nyt on vähitellen alkanut jo syyskuusta asti, kun oon aina satunnaisesti koulussa maustanut mun kahvia kanelilla ja kaardemummalla....

Mutta tästä marraskuusta mulla on sellainen kutina, että tästä tulee ihan erityisen hyvä. Ihan jo ensi viikon perusteella! Mulla on nimittäin näytösten täyteinen viikko tiedossa! Ensinnäkin viikonloppu perjantaista sunnuntaihin menee täällä Tampereen messukeskuksessa Käden taidot -messuilla! Mutta anyway, ensi viikolla saa olla paljon ihanien ihmisten kanssa ja tapaa varmasti paljon uusiakin tuttavuuksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti