perjantai 4. joulukuuta 2015

WHEN YOUR HAIR IS ON POINT

Tiedättekö sen tunteen, kun on vaan pakko mennä illalla kahdeksalta nukkumaan? Näin on joskus parempi niin itsellesi kuin kumppanillesikin, että poistut todellisuudesta höyhensaarille niihin aikoihin kuin menit yleensä lapsenakin nukkumaan. 

Eilen oli juuri sellainen olo. Se olo oli jo aamulla herättyäni, mutta tsemppasin kunnialla työpäivän. Keskiviikkoon nimittäin kumuloitui ihan kamala stressin ja työn määrä ja aivot sekä kroppa huusi lepoa isolla ällällä!

Nyt kuitenkin alkaa taas tuntua siltä että oon elävien kirjoissa ja jaksan ajatella muutakin kuin koulujuttuja. Herään siihen todellisuuteen että joulu on ihan kohta!!! Lempiasia koko vuodessa!!

Nyt laitan kuitenkin tähän pari kuvaa viime viikonlopulta, kun olin Tampereella Musiikkiteatteri Statessa Vitality's:n hiusmuotinäytöksessä. Paikalla oli ihan huippuammattilaisia, aina Italiasta asti! Olin niin iloinen että päätin lähteä mukaan, sillä päivän aikana sai taas tutustua ihaniin uusiin ihmisiin! 
 Toi mun asu oli niin sairaan magee että ei mitään rajaa! Niin edestä kuin takaakin, sillä selkä oli tossa jumpsuitissa koko pituudeltaan auki! Taas kerran hyötyä siitä että en ole niin kurvikas, tonne ei olis meinaan niitä kurveja mahtunutkaan... :'-D


Parasta on, että viimeisenä lauantaina ennen joulua (juuri kun mun loma on alkanut!), pääsen Helsinkiin yksiin kuvauksiin! Siitä lisää myöhemmin ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti