torstai 18. helmikuuta 2016

VIHERSMOOTHIETA JA GYMITTELYÄ

Hyvää torstaihuomenta!

Psst. Katsoitko eilen Jimiltä Sami Hedbergin Grillit Huurussa ohjelmaa? Jos et, niin missasit sen kun MINÄ (kyllä, minä. Ines Salmiranta) söin hodaria grillillä Sami Hedbergin ja muutaman muun kanssa. :'D Jepulis.

Vaikka tää päivä on taas aivan täyteen tankattu eri tehtäviä ja mun reidet on niin kipeät että kävely näyttää todella kummalliselta, niin silti on jotenkin hyvä fiilis! Kävin aamulla juoksemassa reilu puolen tunnin lenkinkin ja tein itselleni pitkästä aikaa todella hyvää vihersmoothieta. Tänään siihen tuli: banaani, puolikas avokado, kurkkua, pari reilua kourallista pinaattia, vettä ja riisiproteiinia. Chiasiemenillä höystettynä. Tuli ihan sairaan hyvää! ♡


Meidän uusilla kotikonnuilla on parikin kuntosalia tässä ihan nurkan takana. Huomattiin, että toisella salilla on aina tiistaisin avoimet ovet illalla klo 17-19. Niinpä päätettiin ottaa meidän tiistai-illan ohjelmaan kuntosalikäynti. Odotin tätä tapahtumaa koko päivän ihan innoissani! :-D

Me tykätään molemmat urheilla tosi paljon (jos se ei oo tullut vielä selväksi), mutta viime aikojen sporttailut on koostuneet suurilta osin pelkistä juoksulenkeistä, kotitreeneistä ja mulla tietty joogasta. Viimeisestä salikerrasta oli ties jo kuinka kauan aikaa - itse olin käynyt viimeksi salilla Vaasassa asuessani?! Miettikääs sitä :-D


Vähän etukäteen mietin, että tykästynköhän taas tohon gymitreenailuun. Juoksumatolla juostessani alkulämpöjä päälle, totesin mielessäni että "ei. Ei oo salitreeni mua varten, kuka haluais juosta tuijottaen seinää kun ulkona on niin paljon mukavampaa." Mutta vähitellen mun aivonystyröissä alkoi tapahtua jotain... Kun aloin tekemään ensimmäisiä liikkeitä kahvakuulalla ja tuntemaan polttoa lihaksissa, kuulin sen surinan... GYMIKÄRPÄNEN!!! Tein lisää liikkeitä - takareidet ja haukkarit kahvakuulalla - gymikärpäsen purema. Se tapahtui. Vielä selät, rinta ja kunnon vatsalihasrääkki. Tunsin taas suurta rakastumisentunnetta tohon fiilikseen, kun lihaksiin sattuu ja hiki valuu.

Kyseessä on siis Puls&Träning -sali, jossa on vielä tämän viikon loppuun asti liittymistarjouskin... Joten nyt mulla on muutama päivä aikaa päättää, otanko pitkästä aikaa salijäsenyyden! Tai toisin sanoen, mulla on muutama päivä aikaa ilmoittautua, koska en tiedä onko tästä hyvän olon fiiliksestä enää taas paluuta... Parasta on, kun toi sali on oikeesti noin 100 metrin päässä kodista! Ja sali aukeaa joka päivä jo klo 5!!! Aamuvirkku ilmoittautuu! 

1 kommentti: