torstai 28. huhtikuuta 2016

FOLLOW ME: Snapchat

Muistatteko sen tunteen, kun menitte ala- ja yläasteella viimeistä päivää keväällä kouluun ennen kesäloman alkua? Oli ihan uskomaton tunne mahan pohjassa, tunne siitä että loputon kesä on jälleen alkamassa. 

Minäkin muistan sen, kun oikein pinnistän. Tänään mulla ei kylläkään ole sellainen olo, vaikkakin mulla todella on viimeinen koulupäivä edessä! Johtunee ehkä siitä, että opiskelua riittää silti, sillä mulla on vielä kaksi tenttiä jäljellä tämänkin luentopäivän jälkeen.

Kuitenkin tämä eilen piilostaan esiin tullut aurinko on omiaan kevät- ja kesäfiiliksen luomisessa!! Siis miten nopeasti sää voi muuttua? Eilen lähdin yliopistolle kamalassa vesisateessa, ja iltapäivästä lenkkeilinkin jo mitä kauneimmassa, lämpimässä auringon paisteessa. 

Löysinkin eilen taas ihan uskomattoman kivan lenkkipolun. Odotan vaan taas innolla että pääsen sinne taas juoksemaan :-D

Kuvasin pienen pätkän tuosta lenkkipolusta eilen mun Snapchatiin, josta tulikin mieleeni vähän muistuttaa teitä seuraamaan siellä Snapinkin puolella jos ette niin vielä tee! ♡ 

Nimimerkin inessalmiranta takaa Snapchatissa löytyy mun MyStorysta satunnaisesti ihan tavallista arkea, ruoka-annoksia joita syön (tietty) sekä kaikkea oikeastaan maan ja taivaan väliltä. :-D  Kauniista aamupaloista arjen sekoiluihin. 

Ja allaolevista puheenollen; tänään on tulossa tänne blogiin appelsiini-porkkana-tuorepuuron resepti! ♡

Snapchat: @inessalmiranta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti