keskiviikko 4. toukokuuta 2016

HYPPY TUNTEMATTOMAAN

Alkamassa kolmas työpäivä uudessa työpaikassa! 

Uskomatonta mikä kesäfiilis oikeesti näistä säistä onkaan tullut, vieläpä heti kun luennot loppuivat ja oli aika suunnata nokka kohti kesätöitä. 

Olen siis Tampereen seudun Osuuspankissa kesätyöntekijänä. Tää on mulle hyppy täysin tuntemattomaan. Töitä oon elämäni varrella ehtinyt tehdä jo vaikka minkämoisia; myynyt torilla herneitä ja mansikoita, valmentanut lapsia taitoluistelukoulussa, ollut kahdessa eri kahvilassa töissä sekä siihen päälle vielä mallintyöt ja erilaiset PR-keikat messuilla ja muissa tapahtumissa. Mutta että pankissa?! Voitte ehkä vaan kuvitella, että uusien asioiden opettelua riittää - ja paljon!! Mutta oon sitäkin enemmän innoissani! 

Asioita ei tietenkään helpota yhtään se, että mulla on tässä tentittävänä vielä kaksi tenttiä + 1 isohko tehtävä jolla korvaan yhden kurssin, joten työpäivän jälkeenkin riittää aina puuhaa. Mutta ehkä kohta mäkin saan aloittaa mun kesän kunnolla ja keskittyä ihan vaan noihin töihin. ;) 

Vappukin oli siinä viikonloppuna ja oli kyllä niin hauskaa! Mun vappuun kuului auringonpaistetta, hyvää seuraa, nauramista, munkkeja, juhlimista, vappubrunssia Inezissä ja yleistä vappusekoilua (= vesi-ilmapallojen heittelyä parvekkeelta)...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti