lauantai 21. toukokuuta 2016

MITÄ KUULUU?

Mälsää kun en oo ennättänyt tänne taaskaan kirjoitella ahkerammin! Ajattelinkin siis tulla kertomaan kuulumisiani vähän.
Töissä on ollut tosi kivaa. Kuluneen viikon tiivistän yhteen lauseeseen: virheistä oppii. Oon vähän sellainen, että mun täytyis olla heti - tai jos ei ihan heti niin ainakin kahdessa viikossa - yhtä hyvä kuin ne henkilöt, jotka ovat olleet ko. työssä jo paaaljon kauemmin kuin minä. Haluan olla heti kuin kokenut konkari ja siksi virheet turhauttaa. Sitten koitan itseäni muistutella, että "ihan rauhassa vaan nyt, oot ollut tässä duunissa sen kaks viikkoa. Kaikkea ei tarvi osata vielä ihan täydellisesti."

Oon tehnyt tämän viikon aikana tosi hyviä sapuskoita!!!
  • Eväänä söin melkein koko viikon tomaatti-kookos-linssikeittoa, ja ai että!! Pakko jakaa sen resepti tänne lähiaikoina. 
  • Mua Snapchatissa (@inessalmiranta) seuraavat tietääkin jo, että eilen illalla tein itselleni kookos-kikherne-currya, missä oli mm. korianteria ja pinaattia. DO I NEED TO SAY MORE? Tästäkin siis resepti tulossa ehdottomasti!
Juokseminen maistuu. Tai miksei maistuisi, kun ollaan saatu taas tällaiset säät?! Eilen juoksin tunnin lenkin Tampereen Arboretumissa. Siellä oli niin satumaisen kaunista!! Melkein pysäytin musiikin ja aloin ottamaan kuvia tai Snapchatia, mutta tyydyin tällä kertaa ihastelemaan ympäristöä ihan vain omilla silmilläni. ;-) Pakko kyllä ehkä ensi kerralla kuvata vähän matskua sieltä.

Omistan ensimmäistä kertaa puolikkaan ihan ikiomasta autosta! Huh, miten arki helpottuu.

Otin eilen illalla magnesium-tabletin. Kyseiset tabut on jotenkin tosi isoja ja niissä on terävät kulmat ja joka ikinen kerta pelkään sitä että se jää mun kurkkuun. Ja eilen yksin kotona ollessani se sitten jäikin eikä liikahtanut suuntaan eikä toiseen. :-D Ja olin vielä yksin kotona!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti