perjantai 9. syyskuuta 2016

INNOSTUNUT PUOLIMARATOONARI TÄÄLLÄ HEI

Huomenna se viimein koittaa!! Tampereen puolimaraton!

Oon ihan hirveen innoissani! Innoissani siitä, että pääsen näkemään mihin musta on ja ennen kaikkea voittamaan itseni! Sen suurempia aikatavoitteita mulla ei sinänsä ole - oon tyytyväinen kun pääsen vaan maaliin!

Nyt oon koittanut tällä viikolla ottaa rennosti, kolmea kevyttä, melko lyhyttä lenkkiä lukuunottamatta. Tänään ja eilen oon koittanut myös tankata enemmän hiilareita; riisiä, puuroa vähän leipää, hedelmiä (ja tänään ehkä vähän jätskiä;) )...

Täytyy sanoa, että oon tehnyt treenin osalta parhaani; treenannut kaiken jaksamiseni ja ajan mukaan. Huomenna sitten katsotaan, että mihin se riittää! Kaiken kaikkiaan oon satavarma, että maaliin pääsen kyllä, mutta eniten jännittää se lähtö; pitäisi osata ottaa iisisti, vaikka jengi lähtisikin pinkomaan sata lasissa heti alussa.


Nyt peukut pystyyn sille, ettei sataisi tapahtuman aikana eikä ainakaan sattuisi mitään haavereita / tapaturmia! Muistakaa seurata mua snäpissä, koitan sinne kuvailla jotain matskua! ;) @inessalmiranta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti