tiistai 25. lokakuuta 2016

TIISTAIN KUULUMISIA

Hyvää huomenta! 

Oon nyt kahtena päivänä - tänään ja eilen - herännyt orastavaan kurkkukipuun ja tänään nenäkin oli ihan tukossa. Urheilulle oon siis sanonut vaan tylysti ei, jotta ehkä selviäisin tästä flunssa-aallosta vähällä. Tänään harkitsen kuitenkin joogaan menemistä, että saa pienen paussin tähänkin työntäyteiseen päivään. 


Kandikin on jo hyvässä vauhdissa ja tekemisen meininki on kova! Huominen jännittää isosti, sillä luvassa on tutkimussuunnitelman esittäminen muille kandiryhmäläisille meidän kandiseminaarissa. Myös itse tutkimusvaihe alkaa ihan näillä näppäimillä, kun vaan saadaan haastatteluajat sumplittua. Itse kirjoittamisessa on välillä tosi hyvä draivi päällä, välillä tuntuu että on ihan hakoteillä koko työn kanssa, että mistä mä edes yleensä oon kirjoittamassa. :-D Huhhuh.  Voin kertoa että kun tästä syksystä selvitään niin... En edes uskalla ajatella vielä sitä päivää kun saan lopullisen version tutkielmasta ohjaajan sähköpostiin ja todeta että "VALMISTA TULI." 

No, sitä ei pidäkään vielä miettiä. Don't count the days, Make the days count. Nyt takaisin huomisen esityksen pariin. Teen ekaa kertaa ikinä perinteisen Powerpointin sijasta Prezi-esitystä; vaikka aikaa kuluukin näin ensikertalaisena vähän enemmän, niin on toi nyt hitsi vie paljon hauskempaa kuin tylsien diojen kasaaminen! 


Tehokasta viikkoa kaikille jotka tehoja tarvitsevat ja tsemppiä mulle huomista varten!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti