torstai 17. marraskuuta 2016

BEST BIRTHDAY PRESENT EVER

Paras aamu ikinä!! 

Teen pikaisen synttäripäivityksen ennen kuin pitää rientää yliopistolle. En malta olla kertomatta tästä heti! 

Antin herätyskello soi tänään jo hurjan aikaisin, jo ennen puoli kuutta. Heräsin itsekin siinä samalla. Sain ison pusun ja hyvän synttärin toivotukset. En edes muistanut siinä unenpöpperössä, että mullahan on tänään synttärit!

Siinä sängyssä makoillessani sain käteeni kirjekuoren ja aloin avaamaan sitä. Mulla oli pieni aavistus, että me oltais lähdössä jonnekin viikonlopuksi, ehkä Helsinkiin. Kirjekuoresta paljastui Vaasan kartta, johon oli merkattu Omenahotelli. Sitten printattu valkoinen paperi missä luki keltaisella, että vietetään viikonloppu Vaasassa. Ollaan monesti puhuttukin että olis kiva mennä taas joskus Vaasaan, kun se on oikeesti aika kaunis kaupunki. Mutta KESÄLLÄ. Ajattelin kuitenkin että ihan sama mihin tuon miehen kanssa lähtee, aina tulee hauskaa. Kiitin autuaasti,  kunnes sain käteeni TOISEN kirjekuoren!

Toisesta kirjekuoresta paljastui vähän isompi nivaska lappuja, mistä ensimmäisestä silmiini ehti osua vain teksti TAMPERE - TUKHOLMA. Äääää miten kivaa!!! Mennään Tukholmaan huomenna!! Ihanaa! 

MUTTA. Antti iski mulle käteen KÖPIKSEN matkaoppaan ja sanoi että huomenna lähdetään! Mulla pääsi ihan oikeesti itku, oon aina halunnut käydä Köpiksessä ja me mennään sinne HUOMENNA aikaisin ja lähdetään sunnuntaina!!! Oon niiiin innoissani!! Kaiken lisäksi siellä aukeaa lauantaina joku joulutori!!! Siis miten ihanaaaaaaaa!!  😍


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti