maanantai 14. marraskuuta 2016

MOTIVATION MONDAY

Hei ja ihanaa maanantaita!

Tästä viikosta on tulossa hek-ti-nen. Keskiviikon ja torstain aikana mun on tarkoitus tehdä yhteensä 5 haastattelua mun kandia varten. Perjantaina tein tosiaan jo ensimmäisen, jonka litterointiin kului jo itsessään useita tunteja aikaa ja sivuja kertyi vaatimattomat seitsemän. HUHHUH!

Mutta niin kuin sanottua, tuntuu että silloin kun on paljon hommaa, niin saa myös tehokkaimmin kaikkea aikaiseksi! Ja sellainen fiilis on nytkin: pysyy koko ajan sellainen hyvä tekemisen meininki päällä! Mulla onkin tällä hetkellä (ainakin toistaiseksi, täytyy pitää tätä yllä) tosi hyvä motivaatio niin opiskelun kuin urheilunkin suhteen! Kaiken kaikkiaan siis hyvä maanantain aloitus. 

Ja torstaina meikäläinen saa olla The Birthday Girl! 23 ikävuotta tulee mittariin. Vähän jopa jännittää, sillä mulle on vaan sanottu, että mulla on viikonloppu varattu. Ei muuta. Päivittelen kuitenkin varmasti synttärimeininkejä sitten loppuviikosta Snapchattiin (inessalmiranta) ja Instagramiin (@inessi1), kun sielläkin nyt tuo tarinatoiminto on.

En oikein osaa päättää, että kumpaa on kivempi käyttää, Snapchattia vai Instagramin vastaavaa. Lopullinen vastaukseni on kuitenkin ehkä Snapchat, kun siellä saa laitettua kaikkia hauskoja tarroja siihen. 😀


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti