maanantai 28. marraskuuta 2016

OLEN TÄSSÄ MIETTINYT... x 8


... Että miksi juuri minut valitaan aina lentokentän turvatarkastuksessa huumetarkastukseen? No kidding. Oon nyt viime reissuilla joka kerta jäänyt vähintäänkin siihen huumesipaisumikäonkaan-testiin. "Joo tää on tämmönen satunnainen testi mikä me tehdään..."

... Että miksi Köpiksestä lähtiessä meinasin pillahtaa itkuun kun turvatarkastusvirkailija epäili mulla olevan jotain räjähtävää ainetta mun laukussa? Ei paljoa naurattanut kun mun koko matkalaukku (käytettyine alusvaatteineen) tyhjennettiin pöydälle. "Joo en kyllä tiedä miks toi meidän kone hälyytti, tosi harvinaista tämmönen... Autanko sua pakkaan noi tavarat takas vai pakkaatko ite?" "Kiitos setä, pakkaan kyllä itse."

... Että miksi Spotifyn mulle keräämä soittolista 'Viikon suositukset' suosittelee mulle joka ikinen viikko joko virolaista, ruotsalaista, norjalaista tai tanskalaista räppiä? Kiitos mutta ei kiitos.

... Että mikä ihmeen tissiviikko?! Free the nipple -jutun ymmärrän, mutta instagramin #tissiviikko-hashtagin takaa paljastuu mun mielestä enimmäkseen kuvia, joista huomaa että tissiviikko on vaan antanut loistavan syyn kaikille uhkeapovisille ottaa seksikkäitä tissikuvia ja julkaista ne someen. Tai siis, jos tissiviikon on ollut tarkoitus saada esimerkiksi mulle parempi mieli omista rinnoistani niin en tiedä!

... Että miksi nään niin usein ahdistavaa unta, jossa musta on just tullut äiti ja muun muassa unohtelen sitä vauvaa joka paikkaan, en osaa pitää sitä sylissä, en muista imettää tai sitten ryystän viiniä, koska olen vaan unohtanut että olen unessa raskaana?


... Miksi Suomessa on tapana, että kaikkialla pitää olla niin hiljaa? Museossa pitää muka kuiskia, ravintolassa pitää olla hiljaa, bussissa pitää olla hiljaa, ruokapöydässä pitää olla hiljaa (muistatteko ala-astemeiningin?)... Kaikkialla niin hitsin hiljaa. 

... Että miksi Suomessa ei olla vielä alettu hypettämään joulua yhtään tämän enempää? Oon niin valmis!!! Köpiksessä (ja varmasti kaikkialla muuallakin) jouluhype käy jo kuumana!

... Että miksi ajan varaaminen viisaudenhampaan poisto-operaation suunnittelukäynnille on niin vaikeeta? Tai no joo, ei se nyt kai mikään ihmekään ole.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti