torstai 26. tammikuuta 2017

KOUKUSSA YHTEEN VLOGGARIIN...

Onhan se ollut jo hyvän tovin huomattavissa, että erilaiset vlogit ja tubettajat ovat nousseet vahvasti ihan näiden perinteisten blogien rinnalle. Ja rymisten ovat nousseetkin. Itse oon seuraillut tosi vähän mitään tubettajia aktiivisesti - tai siis en ollenkaan. Mitä nyt välillä etsin jotain treenejä tai meikkitutoriaaleja Youtubesta, mutta siinä se. Aina tähän asti.

Oon nimittäin löytänyt sellaisen vloggaajan, johon oon suoraan sanottuna koukussa ja ajattelin, että pakko kertoa siitä teillekin! En edes muista/tiedä miten tämän ko. kanavan parisen viikkoa sitten löysin, mutta siitä asti oon katsonut tän mimmin videoita lähes päivittäin!! Tän nuoren australialaisnaisen nassua jaksaisin katsoa vaikka koko ajan, hän on hauska, iloinen ja pirteä. Hänen tyyli kuvata ja puhua kameralle on myös tosi hauska ja voin jotenkin samaistua häneen tosi hyvin. 

Kyseessä on sellainen kuin Sarah's Day. Onko tää teille jo ennestään tuttu? Oonko ihan myöhässä tän löydöksen kanssa?


Tosi luonnollinen ja positiivinen tyyppi, jonka videoista saa ammentaa inspiraatiota ja positiivista energiaa ihan tosissaan! Sarah ei ole mikään bodybuilder eikä bikinifitness-kisaaja, vaan nuori nainen joka treenaa kovaa, mutta kuitenkin hänen kroppansa on mun mielestä sellainen, jota voisin itsekin tavoitella!


Ei makrojen laskemista, vaan intuitiivista syömistä. Paljon pelkkää luonnollista ja todella puhdasta ruokaa. Loistavia treenivinkkejä. Mun aamu alkaa nykyään aina katselemalla Sarah'n videoita :D

Haluaisin kuulla, onko teillä jotain "terveys"vloggareita, joita seuraatte ja suosittelette?! Haluaisin löytää lisää - ja mahdollisesti myös erilaisia! Tai onko teillä jotain muita vlogeja, mistä aihealueesta tahansa, mitä seuraatte?! KERTOKAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti