torstai 16. maaliskuuta 2017

TEKISINKÖ VLOGIN?

Hyvää huomenta! 

Täällä Tampereella ainakin aamuaurinko nousee jo hyvällä vauhdilla! Ihan mieletöntä, kun taivaalla ei näy oikeesti edes yhden yhtä pilven hattaraa ja valoisaa on oikeestaan jo ennen klo seitsemää aamulla. 

Söin juuri aamupalan ja join aamukahvin, ja kohta suuntaan salille! Tarkoitus olisi juosta matolla tällä kertaa yksi juoksutreeni, eli se viikon lyhyin: 30 minuuttia intervallityylisesti. Siihen sitten joku vatsatreeni päälle. 

Tänään tiedossa taas paljon opiskelua ja iltapäivällä tilastotieteen peruskurssin tentti, jota oon lykännyt aina syksystä asti... Apua. 

Siinä tämän hetken kuulumiset, mutta siirtykäämme otsikon aiheeseen. Tässä kun oon katsellut aika paljon viime aikoina mitä erilaisempia Youtube-videoita erilaisilta vloggaajilta, niin mua on alkanut kutkuttamaan oman videonkin tekeminen! Viimeinen tikki tähän kutkutukseen oli se kun ihana ystäväni Kati rohkaisi mua kyselemällä vlogin perään, että oonko ajatellut moista tehdä. Kysytään nyt vielä sieltä teiltäkin, että mitä ajatuksia tällainen aikomus herättää?! 

Eli mitä jos tekisin kokeilumielessä yhden vlogin? Ja mikä tollasissa vlogeissa teitä ylipäätään kiinnostaa?! 

Ja oli teidän vastaus mikä tahansa, niin teen varmaan kuitenkin yhden. Ehkä. Mutta nyt kertokaa!

Tässä mä ja mun paistolasta.

7 kommenttia:

  1. Joooo! Siis ihan parasta. Mulla on yks raakaversio kans odottamassa editointia (ja uskallusta), että go for it! Luulen että se on ensin vähän kiusallista puhua kameralle ja aloittaminen varmasti (jos joltain kokeneemmilta kysyy) vaikeaa, mut uskon että tohon tulee ajan kanssa oma tyyli! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samaa oon miettinyt... Ja se editointi vaatii varmasti aika paljon myös harjottelua.. :D Jee en malta odottaa että nään sun! <3

      Poista
  2. Tee ehdottomasti, olis hauska katsella mikäli sellasen teet:)

    VastaaPoista
  3. Tee tee! Olisi huippua! :)

    VastaaPoista
  4. Kiva kuulla! Tulee ehdottomasti :)

    VastaaPoista
  5. Minäkin kannatan vlogin tekemistä! Tai vaikka useamman :)

    VastaaPoista