perjantai 7. huhtikuuta 2017

ENSIMMÄINEN VLOGINI, OLKAA HYVÄT!

KÄÄK!!! Siinä se nyt on!

Mun historiani ensimmäinen, pikkuvideoni. Tuli vähän sekalainen kooste tästä yksilöstä, mutta jostain se on aloitettava! Meinasin heittää noikin videomatskut suoraan roskakoriin, kun ajattelin että en saa noista mitään fiksua kokonaisuutta... Mutta onko sillä nyt sitten mitään väliä? Noitahan vois aina hioa ja hioa eteenpäin julkaisematta kuitenkaan yhtään mitään. Mun mielestä kuitenkin tärkeintä on olla aito ja oma itsensä ja hyväksyä itsensä - ja tämä video - sellaisena kuin se nyt on!

Pahoitteluni kameran ajoittaisesta heilumisesta ja kuvan huonohkosta laadusta - en tiedä johtuuko se mun melkein 10 vuotta vanhasta järkkäristäni (heheh siit mitä ihmettä, justhan mä sen sain?!) vai vaan mun taitojen vajaavaisuudesta. :D Halu on tosiaan investoida lähitulevaisuudessa vähän parempaan, käyttökelpoisempaan kameraan... Etenkin jos näitä videoita haluan kuvata jatkossa lisää!


Mutta käykäähän katsomassa ja kertokaa, mitä piditte! Ja tykätkää ja tilatkaa mun kanava. ;)

6 kommenttia:

  1. Voi kuinka söpö video! Harjoittelu tekee mestarin mutta tää oli jo tosi kiva :)

    VastaaPoista
  2. Ihana! Lisää :-)
    Kuinka pitkä muuten oot? Ja kuinka pitkä sun mies?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee <3 Tulee varmasti! Oon ite siinä 179 ja 180 cm välillä, miehen päälaki kohoaa lähes kahteen metriin :D

      Poista
  3. Nyt vasta ehin kattoa tän! Ihanaaaaa, lisää näitä! <3 Multa kans loppuu aina akku kamerasta, jos videoi.. Jaksaa huomattavasti paremmin kuvien ottoa. Ja miks pidätte banaanei jääkaapissa?? Eikö ne mustu??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööööö luultavasti siksi että meidän keittiössä ei ole tällä hetkellä tilaa hedelmäkorille/en ole löytänyt sellaista mieluista :'D Mutta niin, tykkäisin ehkä nimenomaan enemmän pitää kaikkia hedelmiä mieluummin huoneenlämmössä kuin jääkaapissa :o

      Poista