torstai 6. huhtikuuta 2017

KIRPPISJUTTUJA JA VLOGIN EDITOINTIA

Mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu näin torstaina taas ihan hyvää! Sitä alkaa pikkuhiljaa putoamaan kaaliin taas se tosiasia, että tää lukuvuosi on kohta taputeltu! (?!) Kun on kokonaiset 4 kk vuodesta kesätöissä, niin tuntuu siltä että "justhan mä ne kesätyöt lopetin". Mutta niin vaan vapun jälkeen taas työt odottaa, jälleen Tampereen Osuuspankissa! Oonkin tästä nyt ihan erityisen innoissani, sillä pääsen tuohon pääkonttorille hommiin, mikä tarkoittaa sitä että mun työmatka on kokonaiset 750 metriä!! Huippua! 

Tää viikko onkin taas tuttuun tyyliin mennyt yliopistolla sekä etenkin kirpparijuttuja järkkäillessä. Oon tän vuoden aikana löytänyt noi Facebookin kirppikset, ja täytyy sanoa että nehän on ihan mahtavia!! Etenkin silloin jos vähänkään miettii, että viitsiikö/uskaltaako omalla tavaramäärällä maksaa kirpparipöydän vuokrasta. PLUS ei tarvi käydä joka päivä järkkäilemässä pöytää, ostajat parhaassa tapauksessa tulee sun luo, eikä tarvi käydä sitä hirveää hintalappurumbaa! 


Lisäksi oon ihan tosissani nyt editoinut sitä mun ensimmäistä vlogiani. Eilen se kuitenkin otti vähän takapakkia, sillä sain pienen kauhuhalvauksen kun rakas MacBookini ensin valitti "levyn olevan lähes täynnä", eikä videoklippien lisääminen muokkausohjelmaan onnisutnut. Sitten aloin poistelemaan kuvia aika ronskilla kädellä ja laittamaan säästämisen arvoisia kuvia ulkoiselle kovalevylle (vai mikä se nyt on). Sitten yhtäkkiä tuo Kuvat-ohjelma sanoi jotain tyyliin: "Osa kuvista on vahingoittunut ja ohjelma täytyy lopettaa". Sitten kun koitin käynnistää sitä uudelleen, niin se ei enää auennutkaan ja valitti taas jotain. No, onneksi sillä klassisella koneen uudelleenkäynnistämisellä sain ohjelman taas auki, mutta mun päivä menikin sitten aika lailla siinä, että paniikin omaisesti varmuuskopioin kaikkea ja poistelin kuvia läppäriltä... :D 

MUTTA, nyt ollaan taas back in business ja toivottavasti saisin videon ulos mahdollisimman nopeasti! Ottaen kuitenkin huomioon myös sen, että pitäis opiskellakin jossain välissä heh. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti