perjantai 14. heinäkuuta 2017

MITÄ MULLE KUULUU NYT? Life after wedding

Ihanaa perjantaihuomenta! 

Kun on juuri mennyt naimisiin ja vaihtanut vielä nimensäkin, on mun mielestä enemmän kuin OK ottaa pieni aikalisä, pysähtyä ja pohtia ihan itsekin että mitäs mulle nyt oikein kuuluukaan? 

Oon ollut sitä mieltä, että naimisiin meno ei periaatteessa muuta mitään. Parisuhteen kantilta me luvattiin olla toistemme kanssa ja sitoutua jo 2. päivä elokuuta vuonna 2015 Amsterdamissa, kun mentiin kihloihin. Sitäkin ennen oltiin jo ihan umpirakastuneita, eikä ehkä ollut epäilystä siitä, että ollaanko tässä tosissaan vai ei. 

Viime viikolla kuitenkin häiden jälkeen tuli sellainen pieni HETKINEN-momentti, että nytkö se sitten ihan oikeasti tapahtui?! Olen kuitenkin valtavan onnellinen juuri näin ja on ihanaa kun parisuhde on kirjaimellisesti kirkossa kuulutettu

No niin nyt niihin kuulumisiin: 

1. Toiminimen perustaminen
Päällimäisenä mielessä on se, että pistin eilen vireille itselleni toiminimen. Eli toisin sanoen musta tulee YRITTÄJÄ! Kyllä!!! Mitään selvää toimintasuunnitelmaa ei ole, mutta on huippua että nyt mikään ei ole ainakaan estämässä yrittämistä - maailma tuntuu tällä hetkellä yhdeltä isolta, avaralta mahdollisuudelta! Haluan tehdä näitä blogijuttuja tavoitteellisemmin, mahdollisesti lisää videoita, markkinointihommia, mallintöitä ja PR-keikkoja. Ja mitä ikinä! Tuntuu kivalta, että kun oma elämä koki melkoisen käänteen naimisiinmenon yhteydessä, on elämän muillakin saroilla tällaisia muutoksia.

2. Juokseminen
Kävin lenkillä tänään kahden kuukauden tauon jälkeen. Pidin Helsinki City Run -puolimaratonin jälkeen tarkoituksella pitkän tauon, sillä mua vaivasi ikävä juoksijan polvi (vasemman jalan polven sivu kipeytyi melkoisesti eikä pystynyt edes kävelemään kunnolla). Oon koittanut tehdä lihaskuntoa ja venytellä ja putkirullailla jalkoja, että lihakset palautuisivat ja kuntoutuisivat kunnolla. Tänään juoksin sitten 43 minuutin lenkin (7,16km), ja ihan loppuvaiheessa alkoi polvi muistuttamaan taas itsestään. Täytyy siis ottaa tosi iisisti ja aloitella tosi kevyesti tuo lenkkipolulle palaaminen. 


3. Lempitreenit
Oon korvannut juoksuharrastusta enemmän salitreenillä - tarkemmin ottaen HIIT-treeneillä sekä viikoittaisilla BodyPump-tunneilla ym. painoharjoittelulla. Ja mikä parasta, oon huomannut että noilla jos joillakin oikeasti saa ja näkee tuloksia. Oon jotenkin jostain syystä virheellisesti ajatellut sisimmässäni, että juokseminen on paras keino laihtua tai pysyä kunnossa. Oon ajatellut että salitreeni on tärkeää, mutta aerobinen, pitkäkestoinen treeni on se paras vaihtoehto. Nyt kuitenkin oon huomannut selviä muutoksia omassa kropassani, kun oon vihdoin alkanut tekemään lyhyempiä, korkeatehoisia HIIT- ja tabata-treenejä - enkä edes ole urheillut kuin noin kolme kertaa viikossa! Tästä vois melkein kirjoitella enemmänkin... 

4. Good times
Hymyilyttää ja naurattaa vieläkin, kun mietin meidän viime viikonloppua Turun Ruissalossa. Ruisrock oli ihan mahtava ja meillä oli niin sairaan hauskaa! Todettiin eilen, että meillä on ollut nyt kaksi ihan mieletöntä viikonloppua, jotka oli kuitenkin tosi erilaisia. Jos häät jännitti ja hermostutti, niin Ruississa sai kyllä mennä ja temmeltää niin paljon kuin sielu sieti ilman minkäänlaista pingotusta. Ei oo mitään parempaa, kuin aurinko, lämpö, ystävät ja Ruissalo TÄYNNÄ hyvällä fiiliksellä juhlivia ihmisiä!! Ah ♡

Kuva: Sofia

5. Elämä kaipaa järjestystä
Tuntuu isosti siltä, että haluan tehdä suursiivouksen täällä kotona. Siis lähinnä käydä kaikki tavarat läpi ja järjestää uudelleen kaapit ja komerot. Häiden järjestämisen jälkeen tuntuu, että sille on vihdoin edes vähän enemmän aikaa ja kapasiteettia omassa mielessä!

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti