keskiviikko 9. elokuuta 2017

LESS IS MORE - LEMPIKORUNI - LUV NORTH


Hyvää keskiviikkoista huomenta ihmiset! Tein eilen mielettömän hyvää munakoisopasta-nimikkeellä kulkevaa ruokaa. Pastaksi keitin kikhernepastaa, joka on gluteenitonta ja melkoisen proteiinipitoista. Söin kuitenkin kaksi lautasellista tuota safkaa ja olin jotenkin niin täynnä ettei ole vieläkään nälkä näin aamu seitsemältä, vaikka yleensä vatsa kurniikin jo tähän aikaan... Hups.

No, nyt kun aamusmoothie tekeytyy jääkaapissa, tuumasin että on hyvä aika tulla kirjoittelemaan tänne! 


Viime viikonloppu oli kerrassaan ihana! Oli kerrankin sellainen viikonloppu, ettei ollut mitään ihmeellisiä suunnitelmia ja ohjelmaa (paitsi tietenkin iskän synttärikahvittelut) lauantaina iltapäivällä. Perjantaina tein pitkästä aikaa makaronilaatikkoa, jota syötiin kuitenkin perjantain kunniaksi kynttilän valossa viinilasillisen kera. 😉 Illalla sai mennä nukkumaan ilman, että laittoi aamuksi herätystä, vaikkakin sitten herättiinkin ihan ilman herätystä melko aikaisin. 

Lauantaina käytiin lounaalla torilla, ja syötiin (mitäs muutakaan kuin) mustaamakkaraa!! Mun on tehnyt mieli syödä torilla mustaamakkaraa jo koko kesän, niin vihdoin pääsin! Lounasta ennen kuitenkin ehdittiin myös siivoamaan vähän tätä meidän pikkukotia! Mikään ei ole niin ihanaa kuin lauantai, pyyhityt pölyt ja imuroitu, siisti koti! 

Oon muutenkin koittanut nyt viime aikoina siivota myös vähän pintaa syvemmältä; nimittäin karsia turhia, käyttämättömiä tavaroitani. Sain vihdoin lainaksi KonMari-kirjan, ja siitä inspiroituneena oon käynyt läpi papereitani, laukkuja, keittiön kaappeja ja koruja. Asusteet onkin sellaisia asioita, joita oon joskus hamstrannut ihan huolella; aurinkolaseja, laukkuja, käsikoruja, korvakoruja ja kaulakoruja. 

Pikkuhiljaa oon ymmärtänyt sen, että koruissakin less is more. Siinä missä joskus laitoin kaulaani ison, 'henkkamaukalta' ostetun statement-kaulakorun, valitsen nykyisin mieluummin kaulaani ohuen ja minimalistisen ketjun jota koristaa joku pieni yksityiskohta. Vahva valinta on myös aito, rippilahjaksi saamani helminauha tai joku ns. choker-kaulakoru. 

Korvissa mulla taas killuu lähes poikkeuksetta (etenkin arkisin), vanhemmiltani ylioppilaslahjaksi saamani aidot timanttikorvikset. Mitä nyt joskus viikonloppuisin tai muuten innostun laittamaan korviin jotain vähän näyttävämpää. 😏

Käsikoruja pidin viimeksi itseasiassa tosi kauan sitten. Joskus lukiossa ja yläasteella lähinnä, kun niidenkin kuului olla isoja ja näyttäviä (plus tietysti se pakollinen Nomination-koru 😅😆). Viime vuosina oon tyytynyt vain vasemmassa ranteessa olevaan kellooni, joka on sekin hyvin simppeli ja yksinkertainen. 


Nyt oon kuitenkin erittäin innoissani tästä uudesta tulokkaasta mun tarkasti valikoidussa korurepertuaarissani, nimittäin parin viikon takaisista kuvauksista saamastani LUV NORTH -käsikorusta!! (Postauksen kuvauksista voit lukea TÄÄLTÄ!) Ja tässä postauksessa olevat kuvat ovatkin noista kyseisistä kuvauksista! (Kuvaajana Bettina Lamspringe)



Normaalisti oon suosinut lähinnä vain ja ainoastaan kultaisia koruja, mutta tämä hopeinen yksilö on kyllä saanut ihan vakiopaikan mun ranteessa! LUV NORTH:han on siis täysin suomalaista designia, jonka takana ovat ihana Laura ja Roosa. LUV NORTH:ilta löytyy niin käsi kuin kaulakorujakin, ja kaikissa on tuo hopeinen rengas koristamassa ohutta ketjua - lukuunottamatta esimerkiksi tätä poikkeusta - käsikorua, joka on täysin kultainen...  Näkyy tässä kuvassa! 😍


Parasta tässä omassanikin korussa on, että se yksinkertaisuutensa vuoksi koristaa ihanasti arkista asua, mutta sopii kuin nenä päähän myös vaikka viikonlopun juhliin, yksinkertaisen mutta näyttävän asun kanssa! 

PURE LUV💫


Vähän erilaisempi postaus tällä kertaa, kun en yleensä hirveästi täällä hiisku mitään mun vaatteista tai tyylistä ylipäätään... Olis kiva kuulla kommentteja ja mielipiteitä, että mitä tykkäätte tällaisista teksteistä? Olisko kiva enemmänkin nähdä sitä, mitä yleensä tykkään laittaa päälleni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti